You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - משחקי השבת ננעלו עם שלישיה ירוקה וביתית
פותחים שבוע עם שלישיה. שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: עמרי שטיין)

נוער - משחקי השבת ננעלו עם שלישיה ירוקה וביתית

ליגת העל - מחזור 27: מכבי חיפה מחזקת עמדות במקום השני עם ניצחון ביתי 0:3 על הפועל ראשל"צ, שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

המחזור ה-27 בליגת העל לנוער יצא היום לדרך עם שישה משחקים, כאשר ביום שלישי הקרוב ייערכו שני המשחקים הנוספים: מ.ס אשדוד - בני יהודה ת"א, עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע. חמישה ממשחקי השבת נערכו בשעות הבוקר ושעות הצוהריים המוקדמות - ועל מה שנעשה בהם תוכלו לקרוא בהרחבה בכתבה באתר ONE

משחק אחד נערך לפנות ערב - המשחק שבו אירחה האלופה היוצאת, מכבי חיפה, את הפועל ראשל"צ. מכבי חיפה התייצבה למשחק כשהיא מדורגת במקום השני עם מספר נקודות זהה ומשחק חסר בהשוואה לבני סכנין, כך שהיא ידעה שניצחון יעניק לה יתרון 3 נקודות על פני סכנין. הפועל ראשל"צ התייצבה למשחק, כשהיא מקדימה ב-6 נקודות ומשחק חסר את הפועל רמת השרון, שמדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה.

מכבי חיפה הייתה דומיננטית ועדיפה בשלבים רבים על פני יריבתה. ההגנה בראשות השוער חריג הגיל, ניתאי גרייס, והבלמים ליסב עיסאת ותומר לנס, נתנה את השקט מאחור ואילו בחלק הקדמי שחקני מכבי חיפה הציגו משחק כדורגל יפה לעין, שהניב שלושה שערים.

בדקה ה-26  מסירת פס מצאה את עמית ארזי  25 מטרים מהשער. ארזי לאחר נגיעה קלה בכדור  שחרר בעיטה עוצמתית לחיבור הימני והעניק למכבי חיפה יתרון 0:1.

בדקה ה-41 מהלך קבוצתי יפה של מכבי חיפה מצד לצד. יבלו גטאצ'ו מסר לעומר דהן על קו הרחבה וזה בעט כדור, שפגע בשחקן וניתז לחיבור שמאל - 0:2 למכבי חיפה. עומר דהן, מלך שערי הליגה, ריגש את הצופים כשהקדיש את שער הליגה ה-23 העונה לחברו, שנהרג בתאונה במסגרת הצבא לפני כמה ימים.

 

בתוספת הזמן מסירת פס לעומק מצאה את איאד חלאילי, שחתך לאמצע ובעט ממפתן הרחבה לקורה ופנימה וקבע את תוצאת המשחק - 0:3 לזכות מכבי חיפה.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון